Samsung SR 8950
Robotický bezsáčkový vysavač Samsung v modrém provedení s displejem. Efektivita 90 min, rychlost 0,32 m/s, nabíjení 90 min. Automatické nabíjení, snímač schodů a překážek. Mikrofiltr, technologie Silver Nano. Automatické a manuální vysávání, režim vysávání jednoho místa. Infračervené ovládání.
Výrobek není momentálně dostupný Zkuste se podívat na jiné výrobky s podobnými parametry, které máme skladem a můžeme je dodat do 48 hodin: Zobrazit podobné výrobky
Toužíte pouze po tomto výrobku? Napište nám. Zjistíme, zdali ho pro vás dokážeme obstarat a e-mailem vám odpovíme. Zeptat se na dostupnost
Vlastnosti
- Modrý
- Technologie Silver Nano
- Displej LED
- Automatický režim vysávání
- Režim vysávání jednoho místa
- Manuální režim vysávání
- Výstupní mikrofiltr
- Bezsáčkový
- Infračervené ovládání
- Kartáč: 2 postranní
- Čisté rozměry 350×350×80 mm
- Rychlost vysávání 0,32 m/s
- Efektivita vysávání 90 min
- (3 m x 3 m / 10 min.)
- Hlučnost 60 dBA
- Doba nabíjení 180 min
- Automatické nabíjení
- Snímač překážek
- Snímač schodů
Diskuse k výrobku Samsung SR 8950
-
12. 8. 2013 16:56dobry den, co je obsahem baleni? a je mozne dokoupit dalsi nabijeci stanici do jineho patra? dekuji K. Cann
-
12. 8. 2013 18:46
Dobrý den, součástí balení robotického vysavače SR8950,je dobíjecí stanice, dálkové ovládání, stručný návod k obsluze, čistící kartáč, náhradní filtr, virtual guard (virtuální stěna)a 2ks baterie (AAA) pro dákové ovládání.
V případě poptávky příslušenství k robotickému SR8950 vysavači je třeba kontaktovat autorizované servisní středisko služeb zákazníkům společnosti Samsung.
- Interservis Liberec s.r.o
- 28. října 41
- 460 07 Liberec 7
- Tel.: 482770941
- info@inter-servis.cz
- www.inter-servis.cz
- TS služba NOVA
- Nádražní 102
- 702 00 Ostrava
- Tel.: 596112446
- disp@tsnova.cz
- www.tsnova.cz
Servisní středisko Vás bude dále informovat o dostupnosti, ceně a způsobu dodání příslušenství.
-
-
15. 1. 2013 1:53Dobrý den, jak lze převzít zboží, kdy domů z práce chodím až po 19hodině? Rozváží PPL i takto večer? A jak je to s případnou reklamací robota Samsung 8950? Posílá se přímo do servisu, nebo k vám? Je poslán rovnou potvrzen záruční list? Děkuji za informace Filip Brát
-
15. 1. 2013 3:46
Dobrý den, naše smluvní zásilkové služby rozváží od 8:00 – 17:00. Dodání po 17. hodině bohužel nemůžeme zajistit. Řešením může být zaslání zboží s dodáním do zaměstnání. V případě záruční reklamace můžete vysavač zaslat přímo do autorizovaného servisu – Samsung servis. K uplatnění záruční opravy stačí předložit prodejní doklad (faktura). Společnost Samsung záruční listy již nedodává.
-