Proč Spořílek?

461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Ústní hygiena

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Ústní hygiena
  • Philips HX 6322/04

    Philips HX 6322/04
    1 399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický elektrický dětský zubní kartáček Philips s Bluetooth a s možností připojení na interaktivní aplikac...

  • Philips HX 8072/01

    Philips HX 8072/01
    399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní kartáčkové hlavice Philips na čištění jazyka pro vybrané druhy kartáčků, dva kusy v balení.

  • Philips HX6352/42 sonicare kids pink

    Philips HX6352/42 sonicare kids pink
    1 399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Dětský sonický kartáček Philips s možností připojení přes Bluetooth k zábavné aplikaci.

  • Philips HX3671/13

    Philips HX3671/13
    1 299 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Elektrický zubní kartáček Philips s tlakovým senzorem, režimem Clean a automatickým uporněním na výměnu hla...

  • Philips HX 6352/42

    Philips HX 6352/42
    1 399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Zubní kartáček Philips s časovačem pro děti.

  • Philips HX3683/54

    Philips HX3683/54
    1 713 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips se senzorem tlaku, časovačem a dvěma čisticími režimy.

  • Philips HX3683/33

    Philips HX3683/33
    1 713 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips s dvěma čisticími režimy, časovačem a indikátorem výměny hlavice.

  • Philips HX3042/00 trysky

    Philips HX3042/00 trysky
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní trysky pro ústní sprchy Philips Sonicare Power Flosser.

  • Philips HX6032/90

    Philips HX6032/90
    369 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní kartáček Philips pro model Sonicare for Kids Mini.

  • Philips HX6064/87

    Philips HX6064/87
    829 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips Sonicare 3. generace.

  • Philips HX9042/87

    Philips HX9042/87
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku Philips pro Sonicare 3. generace. V balení 2 ks.

  • Philips HX9054/87

    Philips HX9054/87
    1 249 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips Sonicare 3. generace.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.