Spořílek.cz v rámci poskytování služeb využívá cookies. Použitím stránek s tím souhlasíte. Zakázat je můžete v nastavení prohlížeče, budete pak ale omezeni v některých funkcích. Více informací.

461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — výrobky ze všech kategorií

  • Philips FC8019/01

    169 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 24. 4.

    Sáčky "S-bag" Philips pro jednorázové použití. Balení obsahuje 5 ks sáčků.

  • Philips GC002/00

    399 Kč
    3 ks skladem
    u vás doma 24. 4.

    Dva odvápňovací zásobníky pro parní generátory Philips...

  • Philips S 5100/06

    1 999 Kč
    jen 2 ks za tuto cenu
    u vás doma 24. 4.

    Hlavicový holící strojek Philips se 3 holícími hlavami, výdrží až 40 minut na jedno nabití a možností mokré...

    • poslední 2 ks za tuto cenu
    • Produkt roku 2016
  • Philips 22PFS5303/12

    3 787 Kč
    jen 2 ks za tuto cenu
    u vás doma 24. 4.

    LED televizor Philips s 55centimetrovou Full HD obrazovkou a DVB-T2 tunerem.

    • doprava zdarma
    • poslední 2 ks za tuto cenu
  • Philips SDV5120/12

    739 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Pokojová anténa Philips se ziskem 36 decibelů, délkou anténního kabelu 1,8 metrů a síťovým napájením.

  • Philips HX6012/07

    399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    2 náhradní kartáčky pro elektrický kartáček Philips Sonicare FlexCare a Sonicare HealthyWhite...

  • Philips HX 6032/33

    399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Hlavice zubního kartáčku Philips pro děti od čtyř let s pogumovaným povrchem a měkkými vlákny.

  • Philips HR 2912

    286 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Náhradní kotouč na pomfrity Philips.

  • Philips HC 7460/15

    1 699 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Zastřihovač vlasů Philips se 60 nastaveními délky, 3 nástavci a turbo tlačítkem.

  • Philips GC 3582/20

    1 383 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Napařovací žehlička Philips s příkonem 2400 wattů, žehlicí plochou SteamGlide a nádobkou na vodu o objemu 4...

  • Philips S5070/65

    2 827 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Holicí strojek Philips se třemi hlavami, systémem pro ochranu pokožky, akumulátorovým nabíjením a dobou cho...

    • doprava zdarma
  • Philips GC4526/20

    1 597 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 4.

    Napařovací žehlička Philips s Anti-Drip systémem, nádržkou na vodu o objemu 300 mililitrů, vertikálním napa...

    • anti-drip systém

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.