Rowenta

Výrobky od značky Rowenta můžete nalézt v těchto kategoriích:
Rowenta — Příslušenství vysavačů
Zobrazit všechny výrobky z kategorie Příslušenství-
Rowenta ZR009500
2 899 Kč1 649 Kč1–5 ks sklademu vás doma 19. 6.Mopovací hubice Rowenta pro tyčové vysavače.
-
Rowenta ZR005201
290 Kč239 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 23. 6.Omyvatelný filtr pro tyčové vysavače Rowenta Airforce Light MS654, MS657, RH654.
-
Rowenta ZR200740
490 Kč369 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 23. 6.Balení 4 ks sáčků do vysavačů Rowenta Animal Care.
-
Rowenta ZR690202
490 Kč266 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 23. 6.Náhradní mop Rowenta pro robotické vysavače v balení 2 kusy.
-
Rowenta ZR690001
790 Kč599 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 23. 6.Virtuální stěna Rowenta pro vymezení oblasti přístupu robotického vysavače.
-
Rowenta ZR 004201
590 Kč389 Kč3–5 ks sklademu vás doma 23. 6.Omyvatelný HEPA filtr pro vybrané druhy vysavačů Rowenta.
-
Rowenta ZR710101
790 Kč629 Kč1–2 ks sklademu vás doma 23. 6.Náhradní sada kartáčů a filtrů Rowenta.
-
Rowenta ZR710001
890 Kč699 Kč1–2 ks sklademu vás doma 23. 6.Virtuální stěna Rowenta pro robotický vysavač.
Rowenta
Založena v Německu v roce 1884. Historie společnosti je spojena s inovacemi.
Němec Robert Weintraud založil v roce 1909 společnost ‚Weintraud & Co" a registroval značku 'Rowenta‘. V té době značka prodávala výrobky, které měly s těmi současnými společného jen málo (psací nástroje, kuřácké potřeby a toaletní potřeby).
Během 20. let přišla Rowenta s první řadou malých domácích přístrojů, mezi nimiž najdeme žehličku, toaster, kávovar a konvici.
Rowenta svými inovacemi ovlivnila velké množství lidí v oblasti výrobků pečujícími o plátěné zboží. Například v roce 1949 přišla s první žehličkou vybavenou termostatem a v roce 1957 s první napařovací žehličkou.
V roce 1974 Rowenta uvádí na trh své první vysavače. Ty od té doby hrají stále důležitější roli v rámci celé značky a i v současnosti jsou nezbytnou součástí úspěchu.
Rowenta v České republice působí od roku 1992. Již od samotného počátku vstupu na český trh si vymezila za svůj cíl pružně reagovat na potřeby českého spotřebitele a přinášet mu výrobky vždy v té nejvyšší možné kvalitě.