Proč Spořílek?

461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Malé domácí spotřebiče: mikrovlnky, žehličky, kuchyňské spotřebiče a péče o tělo

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Malé domácí spotřebiče
  • Philips BHD501/00

    Philips BHD501/00
    981 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Vysoušeč vlasů Philips s ionizátorem, závěsným okem a příkonem 2100 W.

  • Philips BHD512/00

    Philips BHD512/00
    1 298 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Vysoušeč vlasů Philips s ionizátorem, tvarovací koncovkou a příkonem 2300 W.

  • Philips BHH885/00

    Philips BHH885/00
    1 603 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Žehlicí kartáč na vlasy Philips s keramickým povrchem, regulací teploty a ionizační péčí.

  • Philips STH3020/10

    Philips STH3020/10
    1 499 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Ruční napařovač oděvů Philips s odnímatelnou nádržkou na vodu s objemem 120 ml a skládací rukojetí.

  • Philips DST5030/20

    Philips DST5030/20
    1 401 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Napařovací žehlička Philips s parním rázem 180 g, systémem Drip Stop a příkonem 2400 W.

  • Philips BHA301/00

    Philips BHA301/00
    849 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Kulmofén Philips se 3 teplotami, studeným vzduchem a závěsným okem.

  • Philips QP420/50

    Philips QP420/50
    640 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní břit Philips v balení 2 kusy pro Philips OneBlade 360.

  • Philips BHS378/00

    Philips BHS378/00
    1 199 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Kulma na vlasy Philips s teplotou až 210°C, funkcí blokování tlačítek a automatickým vypnutím.

  • Philips QP240/50 4 ks

    Philips QP240/50 4 ks
    1 099 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sada 4 břitů pro Philips OneBlade.

  • Philips HX3671/13

    Philips HX3671/13
    1 299 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Elektrický zubní kartáček Philips s tlakovým senzorem, režimem Clean a automatickým uporněním na výměnu hla...

  • Philips HC9420/15

    Philips HC9420/15
    2 499 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Zastřihovač vlasů Philips se 3 nástavci, 60 délkami střihu a dotykovým ovládáním.

    • doprava zdarma
  • Philips EP1223/00

    Philips EP1223/00
    6 999 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    5 hodnocení Automatický kávovar Philips s možností přípravy 2 šálků současně, keramickými mlýnky a dotykovým ovládáním.

    • doprava zdarma

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.