Proč Spořílek?

461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Péče o tělo

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Péče o tělo
  • Philips HX9092/87

    Philips HX9092/87
    749 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku Philips Sonicare Premium All-in-One v balení po 2 ks.

  • Philips HX6044/90

    Philips HX6044/90
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kompatibilní s modely kartáčku Philips Sonicare for Kids. V balení 4 ks.

  • Philips HX9052/88

    Philips HX9052/88
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips Sonicare 3. generace.

  • Philips HX6018/87

    Philips HX6018/87
    999 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku kompatibilní se všemi modely Philips Sonicare 3. generace. V balení 8 ks.

  • Philips HX7400/01

    Philips HX7400/01
    2 503 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips se třemi rychlostmi, nabíjecí základnou a světelnou indikací.

    • doprava zdarma
  • Philips HX3671/11

    Philips HX3671/11
    1 603 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips s tlakovým senzorem a časovačem.

  • Philips HX3671/14

    Philips HX3671/14
    1 260 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips s časovačem a automatickým upozorněním na potřebu výměny hlavice.

  • Philips HX3673/14

    Philips HX3673/14
    1 803 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips s časovačem a tlakovým senzorem.

  • Philips HX3673/13

    Philips HX3673/13
    1 803 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips s časovačem a upozorněním na výměnu hlavice.

  • Philips HX6034/90 N

    Philips HX6034/90 N
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku kompatibilní s modely kartáčku Philips Sonicare for Kids. V balení 4 ks.

  • Philips HX6064/88

    Philips HX6064/88
    829 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kartáčku kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips Sonicare 3. generace. V balení 4 ks.

  • Philips HX9054/88

    Philips HX9054/88
    1 249 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní hlavice kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips Sonicare 3. generace. V balení po 4 ks.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.