461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

jarní výprodej jarní výprodej

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Vzduchotechnika

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Vzduchotechnika
  • Philips HU2510/10

    Philips HU2510/10
    1 899 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Zvlhčovač vzduchu Philips se 2 rychlostmi, objemem nádrže 2 litry a dobou provozu až 10,5 hodin.

  • Philips HU3918/10

    Philips HU3918/10
    3 999 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Zvlhčovač vzduchu Philips s objemem nádrže 3 litry, časovačem a dobou provozu až 20 hodin.

    • doprava zdarma

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.