461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

jarní výprodej jarní výprodej

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — výrobky ze všech kategorií

  • Philips XB2122/09

    Philips XB2122/09
    3 066 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Bezsáčkový vysavač Philips s objemem nádoby 1,3 litrů, 3stupňovým filtračním systémem a příkonem 850 W.

    • doprava zdarma
  • Philips AWP2970/10

    Philips AWP2970/10
    407 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Filtrační konvice Philips s objemem 1,5 l.

  • Philips HD9280/90

    Philips HD9280/90
    4 325 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Multifunkční horkovzdušná fritéza Philips s objemem nádoby 6,2 l, dotykovou obrazovkou a příkonem 2000 W.

    • doprava zdarma
  • Philips BHS510/00

    Philips BHS510/00
    1 390 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Žehlička na vlasy Philips s technologií ThermoShield, 12 teplotními stupni a ionizací.

  • Philips BRL176/00

    Philips BRL176/00
    1 958 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Holicí strojek Philips s jednou planžetou, akumulátorem a zastřihovačem, vhodný pro mokré i suché holení.

  • Philips HD9318/70

    Philips HD9318/70
    767 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Rychlovarná konvice Philips s objemem 1,7 litrů, vodoznakem a příkonem 2200 W.

  • Philips HR3781/00

    Philips HR3781/00
    1 503 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Ruční šlehač Philips s 5 rychlostmi, pulsní funkcí a LED displejem.

  • Philips S9974/35 WET&DRY

    Philips S9974/35 WET&DRY
    6 841 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Pánský holicí strojek Philips pro suché i mokré holení s OLED displejem a výdrží baterie až 60 minut.

    • doprava zdarma
  • Philips FC9557/09

    Philips FC9557/09
    6 315 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Bezsáčkový vysavač Philips s objemem nádoby na nečistoty 1,5 l, omyvatelným filtrem a příkonem 900 W.

    • doprava zdarma
  • Philips HR2665/96

    Philips HR2665/96
    8 003 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Výrobník těstovin Philips s 10 tvarovacími kotouči, objemem 0,8 litrů a příkonem 2000 W.

    • doprava zdarma
  • Philips BRL136/00

    Philips BRL136/00
    1 003 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Bezdrátový dámský holicí strojek Philips pro mokré i suché holení.

  • Philips HX3683/54

    Philips HX3683/54
    1 713 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 6. 5.

    Sonický zubní kartáček Philips se senzorem tlaku, časovačem a dvěma čisticími režimy.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.