Proč Spořílek?

461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Malé domácí spotřebiče: mikrovlnky, žehličky, kuchyňské spotřebiče a péče o tělo

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Malé domácí spotřebiče
  • Philips AUT820/10

    Philips AUT820/10
    1 090 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Náhradní filtry Philips pro model AUT1211 v balení po 2 ks.

  • Philips HD9318/00

    Philips HD9318/00
    767 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Rychlovarná konvice Philips s objemem 1,7 l, světelným indikátorem zapnutí a indikátorem hladiny vody.

  • Philips HX7406/02

    Philips HX7406/02
    3 303 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sonický zubní kartáček Philips se třemi rychlostmi, tlakovým senzorem a nabíjecí základnou.

    • doprava zdarma
  • Philips EP1224/00

    Philips EP1224/00
    8 018 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Espresso Philips s tlakem 15 barů, displejem a přípravou dvou šálků současně.

    • doprava zdarma
  • Philips DST7510/80

    Philips DST7510/80
    2 799 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Žehlička Philips s příkonem 2800 W a nádržkou na vodu 300 ml.

    • doprava zdarma
  • Philips XV1220/01 sada filtrů

    Philips XV1220/01 sada filtrů
    419 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Sada náhradních filtrů Philip pro bezsáčkové vysavače Philips Series 2000.

  • Philips BHS375/00

    Philips BHS375/00
    699 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Žehlička na vlasy Philips s technologií ThermoProtect, keramickými plotýnkami a automatickým vypnutím.

  • Philips BHD300/00

    Philips BHD300/00
    590 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Vysoušeč vlasů Philips s 2 teplotami a nástavcem Airflower.

  • Philips NA231/00

    Philips NA231/00
    2 803 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Horkovzdušná fritéza Philips s objemem 6,2 l, 13 funkcemi a dotykovým ovládacím panelem.

    • doprava zdarma
  • Philips HR3032/00

    Philips HR3032/00
    3 103 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Stolní mixér Philips s objemem skleněné nádoby 2 l a sekáčkem.

    • doprava zdarma
  • Philips AWP2953WHT

    Philips AWP2953WHT
    599 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Filtrační konvice Philips s objemem 3,4 litru a časovačem.

  • Philips W3193/11

    Philips W3193/11
    4 832 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 3. 12.

    Kompaktní čistič skvrn Philips s dvěma velikostmi hubice.

    • doprava zdarma

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.