461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Malé domácí spotřebiče: mikrovlnky, žehličky, kuchyňské spotřebiče a péče o tělo

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Malé domácí spotřebiče
  • Philips AC3221/13

    Philips AC3221/13
    7 703 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Čistička vzduchu Philips se snadnou obsluhou, dotykovým displejem a možností ovládání přes aplikaci.

    • doprava zdarma
  • Philips AWP3754/10

    Philips AWP3754/10
    1 199 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Kohoutkový filtr Philips s kapacitou filtru 1200l a třemi režimy proudu.

  • Philips BHS378/00

    Philips BHS378/00
    1 199 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Kulma na vlasy Philips s teplotou až 210°C, funkcí blokování tlačítek a automatickým vypnutím.

  • Philips DST5010/10

    Philips DST5010/10
    1 275 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Napařovací žehlička Philips s vertikálním napařováním a účinným systémem odvápnění.

    • anti-drip systém
  • Philips HR2546/00

    Philips HR2546/00
    1 910 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Tyčový mixér Philips s nerezovými šlehacími metlami, sekáčkem a mixovací nádobou.

  • Philips HD2650/90

    Philips HD2650/90
    1 528 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Topinkovač Philips s 8 úrovněmi výkonu a funkcí rozmrazování.

  • Philips AWP2970/10

    Philips AWP2970/10
    407 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Filtrační konvice Philips s objemem 1,5 l.

  • Philips PSG7140/70

    Philips PSG7140/70
    7 628 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Parní generátor Philips s tlakem až 8 barů, žehlící plochou SteamGlide Elite a příkonem 2100 W.

    • doprava zdarma
  • Philips BHS510/00

    Philips BHS510/00
    1 390 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Žehlička na vlasy Philips s technologií ThermoShield, 12 teplotními stupni a ionizací.

  • Philips SH91/50

    Philips SH91/50
    1 214 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Náhradní holicí hlava Philips kompatibilní s holicími strojky řady 9000.

  • Philips AWP2933WHT6/58

    Philips AWP2933WHT6/58
    999 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Filtrační konvice Philips s časovačem a celkovým objemem 2,6 litrů v balení se 6 filtry.

  • Philips EP2336/40

    Philips EP2336/40
    13 473 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 6.

    Automatický kávovar Philips s 12 stupni nastavení hrubosti mletí, parní tryskou a příkonem 1500 W.

    • doprava zdarma

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.